Agencje pośrednictwa pracy

Linkowanie

Linkowanie

Maj 28, 2017

Choć wydawać by się mogło, że linki stałe zawsze przynoszą oczekiwane od nich efekty, to jednak rzeczywistość bardzo często te nadzieje dość brutalnie weryfikuje. Są pewne linki, które nijak nie przekładają się na wyniki pozycjonowania. Przede wszystkim są to linki pochodzące z wszelkiego typu portali społecznościowych ( co dla wielu wydaje się nie takie oczywiste, przede wszystkim ze względu ogromną popularność owych portali wśród społeczeństwa).

 

Na efekty pozycjonowania nie wpływają także linki pochodzące bezpośrednio z komentarzy, jakie znaleźć można na licznych forach czy blogach (z tymi linkami spotykamy się niemal każdorazowo przy poruszaniu się po sieci). Wynik pozycjonowania nie jest uzależniony również od linków pochodzących z domen, które dodatkowo same nie są w żaden sposób podlinkowane. Przy pozycjonowaniu wiele osób zapomina, że tak naprawdę dla Google liczy się liczba domen linkujących, bez znaczenia jakiegoś specjalnego są tu tak naprawdę w jakiej czestotliwości one występują. Mocne linki pozycjonujące znajdują się między innymi w lokalnych mediach, serwisach tematycznych czy stronach wielu blogerów.